Advertisement

רונאלדו : פרטי כותר כריסטיאנו רונאלדו ספר המעריצים המושלם - בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי.

רונאלדו : פרטי כותר כריסטיאנו רונאל×"ו ספר ×"מעריצים ×"מושלם - בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי.. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: במקום השני התמקם הנמסיס הגדול של מסי, כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד, עם 39.7 מיליון לישט בשנת 2014. Ronaldo luís nazário de lima; הפרק הכמעט אחרון ביריבות הנצחית: רונאלדו תרגילים הסירטון עולה על ידי אמיתי מעודד אים אתם רוצים עוד סירטונים של רונאלדו עשו לייק וסאב לערוץ שלי.

אחרי שלוש שנים, יובנטוס מוצאת את עצמה בקיץ הזה בפניו של עידן חדש: רונאלדו כבש שלושער, האחרון בבעיטה חופשית מושלמת, קוסטה ענה עם צמד ונאצ'ו הבקיע בחצי וולה נהדר. חדשות מהארץ ומהעולם, מבזקים ועדכונים שוטפים בזמן אמת. חדשות, וידאו, סטטיסטיקה, תוצאות live וסיקור מלא של ליגות הכדורסל, כדורגל וענפי ספורט נוספים בישראל ובעולם. Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה:

לא רק ×›×
לא רק ×›×"ור×'לן כמ×" שוו×" כריסטיאנו רונאל×"ו אייס from img.ice.co.il
הפרק הכמעט אחרון ביריבות הנצחית: במקום השני התמקם הנמסיס הגדול של מסי, כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד, עם 39.7 מיליון לישט בשנת 2014. 13 просмотров 3 года назад. כריסטיאנו רונאלדו ועוד 5 שאחריו. בימים האחרונים רונאלדו עומד במוקד פרשה במסגרתה הוא מואשם עי קתרין מאיורגה כי אנס אותה בשנת 2009 • רונאלדו הוא כנראה הספורטאי הפעיל הגדול ביותר בשנים האחרונות. לא נתעסק בחולצה של רונאלדו לפני המשחק. דיווחים, מבזקי חדשות, פרשנויות, מאמרי דעה, תחקירים וסקופים בלעדיים. מאז עבר כוכב הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס, ישראלים רבים הפסיקו להתעניין בבירת ספרד מדריד, שם שיחק רונאלדו עד לפני כמה חודשים, ונוסעים יחד עם ילדיהם לטורינו שבאיטליה.

הפורטוגלי משתכר 35.4 מיליון יורו נטו לעונה (17 מיליון יורו נטו) ומדובר רק בשכר בסיס שעשוי לעלות עד סביבות 42 מיליון יורו ברוטו.

חדשות, וידאו, סטטיסטיקה, תוצאות live וסיקור מלא של ליגות הכדורסל, כדורגל וענפי ספורט נוספים בישראל ובעולם. בגיל 17, רונאלדו שיחק את המשחק הראשון שלו נגד מוריירנסה. היריב הגדול שלו בשנים האחרונות, לאו מסי, לא. בימים האחרונים רונאלדו עומד במוקד פרשה במסגרתה הוא מואשם עי קתרין מאיורגה כי אנס אותה בשנת 2009 • רונאלדו הוא כנראה הספורטאי הפעיל הגדול ביותר בשנים האחרונות. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for כריסטיאנו רונאלדו. משחק מסעיר בין אלופת אירופה לאחת המועמדות לזכייה עם פתיחת משחקי בית 2. במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט. חדשות מהארץ ומהעולם, מבזקים ועדכונים שוטפים בזמן אמת. זו שאלה שנפתחה זה מכבר בקרב אוהדי כדורגל ואוהדים של מועדונים ספרדית. כריסטיאנו רונאלדו עוזב את ריאל מדריד. רונאלדו אומנם נפצע בדקות הראשונות של אותו גמר אבל היה שותף מלא לדרך של פורטוגל לעבר התואר הראשון היריבים שלו כשלו. Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה: במקום השני התמקם הנמסיס הגדול של מסי, כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד, עם 39.7 מיליון לישט בשנת 2014.

כריסטיאנו רונאלדו דו סאנטוס אווירו. הכדורגלן הפורטוגלי וחלוץ קבוצת ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, כבר אינו הספורטאי המכניס בעולם לאחר שהודח מראש דירוג 100 הספורטאים המרוויחים של פורבס על ידי המתאגרף האמריקאי פלויד מייוות'ר. במקום השני התמקם הנמסיס הגדול של מסי, כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד, עם 39.7 מיליון לישט בשנת 2014. רונאלדו כבש שלושער, האחרון בבעיטה חופשית מושלמת, קוסטה ענה עם צמד ונאצ'ו הבקיע בחצי וולה נהדר. משחק מסעיר בין אלופת אירופה לאחת המועמדות לזכייה עם פתיחת משחקי בית 2.

Cristiano Israel Kanal Statistikasi כריסטיאנו רונאל×
Cristiano Israel Kanal Statistikasi כריסטיאנו רונאל×"ו ישראל Telegram Analytics from static10.tgstat.ru
חדשות, וידאו, סטטיסטיקה, תוצאות live וסיקור מלא של ליגות הכדורסל, כדורגל וענפי ספורט נוספים בישראל ובעולם. הפרק הכמעט אחרון ביריבות הנצחית: הפורטוגלי משתכר 35.4 מיליון יורו נטו לעונה (17 מיליון יורו נטו) ומדובר רק בשכר בסיס שעשוי לעלות עד סביבות 42 מיליון יורו ברוטו. רונאלדו כבש שלושער, האחרון בבעיטה חופשית מושלמת, קוסטה ענה עם צמד ונאצ'ו הבקיע בחצי וולה נהדר. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for כריסטיאנו רונאלדו. המראיין הצעיר מנסה לשוחח בפורטוגזית עם הסופרסטאר. אחרי ימים ארוכים של שמועות וספקות, המועדון מאשר את הידיעה ונפרד מאחד מגדולי הכדורגלנים בכל הזמנים שרשם את סיפורו גם בספרי ההיסטוריה המפוארים של ריאל. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית:

זו שאלה שנפתחה זה מכבר בקרב אוהדי כדורגל ואוהדים של מועדונים ספרדית.

13 просмотров 3 года назад. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for כריסטיאנו רונאלדו. חדשות, וידאו, סטטיסטיקה, תוצאות live וסיקור מלא של ליגות הכדורסל, כדורגל וענפי ספורט נוספים בישראל ובעולם. לא נתעסק בחולצה של רונאלדו לפני המשחק. במקום השני התמקם הנמסיס הגדול של מסי, כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד, עם 39.7 מיליון לישט בשנת 2014. זו שאלה שנפתחה זה מכבר בקרב אוהדי כדורגל ואוהדים של מועדונים ספרדית. בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי. הפרק הכמעט אחרון ביריבות הנצחית: כריסטיאנו רונאלדו דו סאנטוס אווירו. המטרות האחרונות של כוכב פורטוגל ביורו. מאז עבר כוכב הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס, ישראלים רבים הפסיקו להתעניין בבירת ספרד מדריד, שם שיחק רונאלדו עד לפני כמה חודשים, ונוסעים יחד עם ילדיהם לטורינו שבאיטליה. רונאלדו אומנם נפצע בדקות הראשונות של אותו גמר אבל היה שותף מלא לדרך של פורטוגל לעבר התואר הראשון היריבים שלו כשלו. Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה:

חדשות מהארץ ומהעולם, מבזקים ועדכונים שוטפים בזמן אמת. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: איך הטייס גרם לכדורגלן להתרגש? כריסטיאנו רונאלדו עוזב את ריאל מדריד. מאז עבר כוכב הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס, ישראלים רבים הפסיקו להתעניין בבירת ספרד מדריד, שם שיחק רונאלדו עד לפני כמה חודשים, ונוסעים יחד עם ילדיהם לטורינו שבאיטליה.

כריסטיאנו רונאל×
כריסטיאנו רונאל×"ו כוכ×' יו×'נטוס ×"ועך טענו ×'ספר×" ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
מאז עבר כוכב הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס, ישראלים רבים הפסיקו להתעניין בבירת ספרד מדריד, שם שיחק רונאלדו עד לפני כמה חודשים, ונוסעים יחד עם ילדיהם לטורינו שבאיטליה. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for כריסטיאנו רונאלדו. במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט. רונאלדו אומנם נפצע בדקות הראשונות של אותו גמר אבל היה שותף מלא לדרך של פורטוגל לעבר התואר הראשון היריבים שלו כשלו. חדשות, וידאו, סטטיסטיקה, תוצאות live וסיקור מלא של ליגות הכדורסל, כדורגל וענפי ספורט נוספים בישראל ובעולם. כריסטיאנו רונאלדו עוזב את ריאל מדריד. Cr7 קיבצנו לכם את כל הביצועים של כריסטיאנו רונאלדו בעונת הבכורה שלו ביובנטוס אל תשכחו לתת סאב. המראיין הצעיר מנסה לשוחח בפורטוגזית עם הסופרסטאר.

היריב הגדול שלו בשנים האחרונות, לאו מסי, לא.

משחק מסעיר בין אלופת אירופה לאחת המועמדות לזכייה עם פתיחת משחקי בית 2. בגיל 17, רונאלדו שיחק את המשחק הראשון שלו נגד מוריירנסה. הדרך של רונאלדו לעבר כדור הזהב כמעט פנויה. אחרי שלוש שנים, יובנטוס מוצאת את עצמה בקיץ הזה בפניו של עידן חדש: היריב הגדול שלו בשנים האחרונות, לאו מסי, לא. חדשות, וידאו, סטטיסטיקה, תוצאות live וסיקור מלא של ליגות הכדורסל, כדורגל וענפי ספורט נוספים בישראל ובעולם. הטייס מעדכן את הנוסעים על ביקורו של כריסטיאנו רונאלדו בשדה התעופה שעל שמו. בימים האחרונים רונאלדו עומד במוקד פרשה במסגרתה הוא מואשם עי קתרין מאיורגה כי אנס אותה בשנת 2009 • רונאלדו הוא כנראה הספורטאי הפעיל הגדול ביותר בשנים האחרונות. כריסטיאנו רונאלדו ועוד 5 שאחריו. המעבר של הפורטוגלי ליובנטוס לא רק חותם פרק מפואר בהיסטוריה של ריאל מדריד, אלא גם מסיים את אחת היריבויות הגדולות בתולדות הספורט. במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט. רונאלדו תרגילים הסירטון עולה על ידי אמיתי מעודד אים אתם רוצים עוד סירטונים של רונאלדו עשו לייק וסאב לערוץ שלי. Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה:

Posting Komentar

0 Komentar